emmaagraahn

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Grahn - 18 oktober 2010 18:58

kom precis hem från handbollen nu väntar jag på att maten ska bli klar,& de gick nt så bra för mig idag, kunde tyyp inte passa :s

hahah sen tyyp i slutet, kastade therese upp min boll på en lampa i sporthallen och när jag skulle försöka få ner den så stog alla och glodde & SÅKLART MISSAR JAG SÅ ALLA BÖRJAR SKRATTA, gissa om pinsamt :'$<3

och imorrrn, blire hem md elvira och göra en läxa sen mr linus till oss(y)

och då skulle tydligen elvira vara md yolly,hahahaha x)) <3

 

minfinavovvepåbild ;)

bbaralinussomkansevaddetståröver,;)

 

 

/ emmaagraahn :*  

 

Av Emma Grahn - 18 oktober 2010 09:12

vaknade kl 8.00 , då blev de äta& duscha, nu måste jag ut md yolly , sen dra t skolan -.-

hinner faktiskt inte lägga upp en outfit för idag :/

för dirkekt efter skolan äre (L)handboll (L)

tack alla underbara människor, för den bästa helgen, (yy'

fast bäst var söndag (Y)

 / emmaagraahn:*


Av Emma Grahn - 17 oktober 2010 20:09

hejsan,

åkte till stan kl 12.30 tyyp & mötte upp Linus<3

vi satte os i mitticity och "snacka" om vem vi skulle hem tilll haha, & ahn fick som han ville -.- vi drog hem tilll mig OCH VI GICK FRÅN STAN !

hahah, han är som min lillebror, typ , : är vi framme snart ? hela tiden :P

sen tyyp kolla vi på film o en massa :)

 & han drog precis :(

 

skriver mer imorgon,börjar 9.50 (yy' <3

 

/ emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 17 oktober 2010 09:25

måste äta,dusch&fixxa mig nu :D

ska till stan och träffa Linus :D(L)

skriver mer i eftermiddah..om ajg hinner ;p

 

/emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 16 oktober 2010 20:10

hejj,

kom pecis hem, dagen tillbringade jag md elin ,

vi åkte tilll tingvallahallarna kl. 11.00 och kolla på innebandy ;)

sen blev de hem t henne , sen b-vik,jag va faktiskt inte på shopping humör idag :(

sen åkte vi hem och åt lunch ,sen vid 19.00 gick vi till skolan och kolla för det var disco , men de va såå tråkigt så vi drog,. <3

nu sitter jag här och tråkar ,väntar på att maten ska bli klar, GÖTT ATT LILLEBRORSHAN sover hos sin kompis (YY)


/ emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 16 oktober 2010 10:00

måste dra ut md hunden nu, sen blire innbandy md elin,sen kanske tyyp ta kort md henne :S men jag lägger upp en dagens outfit :D

  

bilden är väldit mörk .... -.-

Jeans - BikBok

BasLinne-Gt

kofta/tröja -VeroModa

Smycken-Olika

/emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 15 oktober 2010 18:30

sry glömde blogga när jag kom hem från skolan , men när jag kom hem duschade jag o en massa ^^ , usch asså ajg hatar dom två sista timmarna i skolan tyyp , för vi har en VÄLDIGT   onödig 40 minuters håltimme innan sista lektionen jag vet att det inte bara är jag som stör mig på den -.- DISS PÅ DEN (N)

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 15 oktober 2010 11:55

sitter här på svenskan , jag & elvira har precis fixxat på våran klass blogg lite :)

http://blogg.vf.se/klass7a/

ta och checka den (Y)


måste dra på lunch nu :s

skriver när jag kommer hem runt halv 4 .. -.-


/ emmaagraahn :*

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards