emmaagraahn

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

MIN FAVVO RESA :D

Av Emma Grahn - 1 januari 2011 19:12

Min favoritresa !

 

min favoritresa är Mallorca 2010

med familjen Eklund / Ramböl ! :)

hah , ja hr började det ?

 

jag skulle gå tsm med elvira t skolan så blev jag klar innan , och då drog jag t henne då berätta hon att hon skulle t mallis , & jag ba :

DET SKA JAG OXÅ !

fast det skulle jag ju egentligen inte ;s

sen följde jag med elvira hem efter skolan ,

pratade lite med henne & hennes mamma:p

sen skulle jag gå hem jag ba :

NU ska jag gå hem och ha operation övertalning (Y)

hahah sen efter nån timme ringerelviras mamma o ba :

hur går det med operation övertalning ,

haha :)

aho sen bestämde dom att vi åker till Malorca, Alcudia tilsammans :)

 

en sak glömme jag aldrig , när vi hae kommit fram till flygplatsen i Karlstad :D

så kommeren av skolans lärare oh ba :

kom dit sen måste säga lite saker , ja ba nej va har hänt nu då ;o

när vi hade checkat in så gick jag& elvira dit då lägger Lars som han heter ,fram en pappersmapp ,och då så fikv två paper,

ett va ett bev som det stod typ så här på :

En ny regel för högstadie elver är att om det finns en lärare med på resanskaman ha 2 tmmars undervisning per dag :)

hahhha och vi fick med ett schema till det , :)

mennu ska ja &oliverkola på flm ^^

 

(L)

fortsättning komer imorgon

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Grahn - 6 februari 2011 14:03


Jag ser att det är 10 tal styckna som kollar denna bloggen om dagen ..  så kolla min nya istället !   http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn...

Av Emma Grahn - 7 januari 2011 19:37

NY BLOGG !!!     HTTP://EMMAAGRAAHN.BLOGG.SE       KOMMENTERA.FÖLJ.SPRID ! ...

Av Emma Grahn - 6 januari 2011 14:48

ska sitttta med en ny design nu i efm... !

Av Emma Grahn - 6 januari 2011 14:14

hej alla söta bloggläsare ! :) Idag skulle jag egentligen varit med felix , men blir inte så    blir nog imorgon istället , vet inte än    duschade när jag vaknade , sen kom dom andra hem ,dom hade varit o bofors / borås ? jag ven , ah iaf ...

Av Emma Grahn - 5 januari 2011 12:53

mamma körde oss till buss stationen typ 7.40 vi gick o köpte buss biljetter , sen medans vi väntade på bussen körde vi sanning & konka haha. sen typ flumma jagoch elvra lite på bussen dit :) sen fick vi stå ute ! i 20 minoch vänta på att dom skul...

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards