emmaagraahn

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Grahn - 31 oktober 2010 14:35

hejsan , ska nsart tbx till ishallen och fotografera , bror spelar match  & imorse när vi skulle åka och hämta en i hans lag ..såklart hade våran lilla familj glömt att ställa om klockan så vi hade stressat i onödan :D

nej nu ska jag dra tbx t ishallen skriver mer sen när jag kmr hem , älskling kommer och imorrn blir det sthlm md bästavän :D (y)

då fr man träffa min saknade lilla moster (Y)


skriver mer sen ikväll / eftermiddag hejdå , puss :*

Av Emma Grahn - 30 oktober 2010 11:20

hellooo ,

Drar t bomsta nu för mamma och pappa ska fixa ngt och jag ska ta lite kort ^^

sen blire b-vik , sen vetjaginte , jo packa :D <3



ska bbara fixa mig sen drar vi ;)

  

MIN BAMBI (L)

Av Emma Grahn - 29 oktober 2010 23:20

skulle bbara skriva innan jag somnar här ... ;o

Matchen mot sunne i gjutaren imorrn är inställd , då får jag lite extra tid på mig att packa de är ju bra :D

för på måndag 06:20 eller 10: ngt .. så smäller de då är ajg och elvira påväg till sthlm :D SKA BLI SÅ FKN KUL , nej nu ska ajg faktiskt sova somnar vilke sekund som helst .. ;S <3


Av Emma Grahn - 29 oktober 2010 14:50

dålig uppdatering men hinner nt blogga nu heller , tänkte åka och överraska mamma på coop nu som demar ;)) <3


STOCKHOLM MD BÄSTAVÄN PÅ MÅNDAG ! (L)

    

minnen ;))


nu ska jag fixa mig sen dra :D  

Av Emma Grahn - 29 oktober 2010 14:50

dålig uppdatering men hinner nt blogga nu heller , tänkte åka och överraska mamma på coop nu som demar ;)) <3


STOCKHOLM MD BÄSTAVÄN PÅ MÅNDAG ! (L)

    

minnen ;))


nu ska jag fixa mig sen dra :D  

Av Emma Grahn - 26 oktober 2010 11:44

sorry , för dålig uppdatering igår..

handbollen blev inställd , så jag åkte till stan o träffa Linus & Hampus, drog hem vid typ åtta ,

sen kommer Linus & Gabbi  , Jag och Gabbi ska och sälja toapapper för handbollen ^^

så då får jag tvinga älskling att följa md ;)

 

Nu sitter jag på SO:n och gör ett eget läxprov , ;) jättekul ..not !

slutar 14.20 sen så jag skriver när jag kommer hem :D

 

nu ´har vi tyyp lunch ,

:**

 

 

Av Emma Grahn - 25 oktober 2010 08:36

   aknade för en halvtimme sen , har precis duschat ska börja göra mig iordning ,

börjar 9.50 md NO -.- ! gillar inte måndagar ..

hittade en gammal bild .. ;)

nej nu måste jag fixxa mig . skriver efter skolan eller efter handbollen ikväll :D

Av Emma Grahn - 24 oktober 2010 22:16

sry för dålig uppdatering, men typ somnar niu ska kolla film , skriver mer imorrn , puss ,


BLIR STHLM MD BÄSTAVÄN PÅ HÖSTLOVET (L) ÄLSKA(L)

skriver mer imorgon innan skolan.. :D

     

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards