emmaagraahn

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emma Grahn - 6 oktober 2010 21:47

jag tkr att vi bara  kan ta och GLÖMMA den 5 oktober 2010 ?!

 

för att förut fick jag just jag (a) ett sms från felix ♥
 o han skrev att han ville ha tillbaks mig.. jag blev så glad att ajg nästan grät (aa'

nu sitter jag här & pluggar för NO förhör skit imorrn :S

& jag tänkte inte plugga så mke för matte provet faktiskt, (A) hahaha :PppPp !

 

nu måsste jag fotsätta social md felixpå mobilen (yy'

han går före skolan ;$$$

sen TV sen sova, för imorrn bli de skolan o träffa min saknade bästavän elvira  ♥

 

/  emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 6 oktober 2010 18:03

hejj,

nu ska jag typ gå o duscha sen blire checka lite matte innan provet imorrn -.- !

och denna låt stämmer exakt... kan ba inte släppa det ;o

felix, mitt liv är slut vill inte leva såhär du var allt i mitt liv, du var hela min värld..:( </3


nejj nu ska jag dra mig till duschen.. sen plugg -.-

                                                  
                                                                              /emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 6 oktober 2010 13:36

tjaaa. sitter här o tråkarr sönder.. ska tyyp laga mat åt lillebror nu -.-

men imorrn,SKA jag gå t skolan !!!!!!!!!!!!!

annars dampar jag loss. !

för ajg ska va md felix, & sen hockey md bästavän ! (y' (L)

 / emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 6 oktober 2010 09:42

hejssan , inte blivit så mke bloggning för jag har varit sjuk dennna veckan, men imorrn lovar jag att jag kommer :)) <3

då blir det att va md felix efter skolan, ska bli kul o se vad som... ah :))

nej nu ska jag gå o ta mejj frukost , ; )

 

/ emmaagraahn:*

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards