emmaagraahn

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Grahn - 30 september 2010 21:47

 

tjaaa..


blev att dra t skolan 8.00 sen hade vi ngr tråkiga lektioner sen drog vi till tingvalla IP -.- hade friidttssak, :///

fast jag fick dra tidigare (yy'

tog bussen t skåre ( felix )   hade myyys md honom (aa' <3

älska dig mest din klump (a)

sen  gick vi ut o vänta på bussen, HAAH !

jäävlar va vi lura kajsa & ebba o dom ;))

hhahahahhahahha, :pPPpPPp

saknar dig bääbis, (L)

 

sen blev att träffa ebba o en massa på stan, vi gck runt lite, sen vid 21.00 kom mammi o hämta mig, fett värd dag ;pp <3

 

/ emmaagraahn.

Av Emma Grahn - 29 september 2010 21:54

godnatt, blirnog inte så mke bloggande imorrn drar t skåre efter  skolan ..(yy' <3

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 29 september 2010 20:38

hejj..://


drar ut md hunden nu...


min eftermiddag,är vl nt den bästa som man kan få.. men jag älskar er felix, o filip, finns alltid ! (L)


/ emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 29 september 2010 14:44

 tjaa.

kom recis hem från skolan, checka dogge dn sista timmen, haha d va väl nt så kul ..:pp

sen blire träning (YYY)


och som ni ser på rubriken blir d ingen tjejkväll för mig imorrn för jag har bättre aker för mig,.. så ajg kmr nog nt blogga så mke imorrn heller :pp<3 ¨


aja nu ska jag sjun´ga..;)) sen packaihop för handbollen.


/ emmaagraahn :**

Av Emma Grahn - 28 september 2010 21:10

tjaaaa.

 

blev att dra till skolan 8.00 fått ny kille i klassen... jag hade vissa förväntningar...men nejUSCH:!!

jag har killen jag gillar , kollar nt ens på andra killar jag tkr ä snygga längre..sjuukt ;s

 

Sen blev d att dra t Felixbbi direkt efter skolan, han o filipgraaaahn ( inte min släkting ) kom o möte mig vid bussen se tyyp snacka dom om ngt ^^ sen drog vi hem t filip  o ah..:p s´n hem t felix, tyyp lågo prata (aaa'

sen ut o träffa alicia & oliva SNABBT.sen skulle filip dra hem.

så gick jag & felix upp t han..sen tyyp skulle han äta.efter d så följde jagmd han på hans innebandy trän.. ahhahahah deras tränare ba.. nu koncentrerar ni er,även om d är en tjej här behöver ni inte impa.. o ngn b " juste Felix " haahhaa,

sen sa tränar annars skickar jag ut henne, ;o

man ba tack ,haha,

sen kom mammi o hämta mig, o vi flyttade in vran lilla älskling (a)

 

 

älskling(aa'

 

nej känner att ajg mst sluta skriva,nu..:pPpP

 

älskar dejj ! 

/emmaagraahn:* 

 

!!

Av Emma Grahn - 27 september 2010 21:46

DEN NYA KILLEN KMR FRÅN GRUMS ;O

 

ska bli kul o se om jag känner han :OO <3

 

nejj nuska jag leta kläder för imorrn ,

 

 

 

/ emaagraahn:*

Av Emma Grahn - 27 september 2010 21:04

tjjaaa..

hann inte blogga efter skolan för d blev bara hem o byta om sen dra på träning ('yy

vi va 6 styckna lxm ;o

ahha, men kul vare väl ändå.. störde mig på hellton p-95 som tränade på andra planhalvan d va en kille som gav mig bollen HEEELA TIDEN & ajg menar d, sen efter träningen blev d sitta kvar o prata md Linn & Rebecka i 45 min ;O

hahah,:pp

sen belv d hem duscha , (A)

bestämde precis md älskling att jag kmr t han imorrn efter sklan d gillar vi (YY) !(LL)

 

så blr troligtvis inte så mke bloggande imorrn , bättre md mys mdälskling , right? (a)<3

nej ushc nu får jagsluta skriva... MEN NEJ !

en sak till MÅSTE jag berätta vi ska få en ny kille i kalssen ...:PP

 

/emmaagraahn :*

 

 

Av Emma Grahn - 27 september 2010 08:21

hejjsaan..

sry för dålig  uppdatering,men min helg har verkligen varit den bästa på länge.. men igår blev det bio md bästa tjejorna ( elvira,Linnea & Elin, )

vi kolla på " IRymdenFinnsIngaKänslor"  den va väl Bra ;s

men de första linnea gör när vi kommer in i biosalongen är att skrika , JAG MÅSTE KISSA !!!!!!!!    allla där inne börjar as garva åt oss, HAHHAH ! ,

sen gick vi ut o vntade på att eelins pappa skulle komma o hämta oss ;))

o vem äre inte som är rädd, ? jo linnea såklart !  för människor -.- hahahahh <3


nejj, nu måste jag börja fixxa mig för skolan , börjar 9.50 gött d ! (yyy''



Singel [ ] På G [x] Upptagen [ ]

 

/ emmaagraahn:*

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards