emmaagraahn

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Grahn - 22 september 2010 17:03

tjaaaa  !

är hos farmor&farfar nu. gjorde läxan här på datorn hos dom, men nu ksa jag dra t norvalla o ta kort på killar som träääänar hockey..:pPp

 

kulkul,kmr hem sent , skriver när jag kmr hem !

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 22 september 2010 10:21

shuu. sitter här på So numd amela vi sak söka på våran diktator " CHOKLADPUDDINGEN " ;))

 

de ni =)

sen blire tandläkaren :oo

ska fan dit 4 ggr på 2 veckor:O

jajja, ointressant !

NU SKA JAG SKRIKA PÅ ELVIRA ATT HON SKA LÄSA MIN BLOGG ,

 

pussss

 

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 20 september 2010 20:17

shuuue..

 

kom hem från sjukhuset för tyy en timme sen..

först träffa jag ebba på stan o vi gick o köpte ngt till Hanna :p

sen fick vi skjuts till sjukhuset av mammi. :))

vi gick upp till hanna hon öppna paketet o så, sen gick vi till ett rum . ebba spela lite trummor o jag satt vi datorn.

sen spela vi pingis o shiiet... sen vid sju drog vi hem från våran älskade sjukling :(( (L)

nej, nu måste jag göra ngt socialt..:(( <3

 

skrier mer sen kanske , ÄLSKAR DIG HAMPUS ! <3

 

/emmaagrahn:*

Av Emma Grahn - 19 september 2010 23:18

Godnatt ,slagg nu sen upp halv 9 imorrn..skulle ba viljasova bort dagen,.MEGA TRÖTT !!

but jaja..


ny header & Design, ska lägga ner mke tid på en jag vill ha länge nu ! ,


måste sova,:*

/emmaagraahn:**

Av Emma Grahn - 19 september 2010 19:23

 

tjännnaaa (A)

kom hem för några timmar sen.. HELGEN HAR VAARIT BÄST.

gick hem från skoolan vid 12 i fredags sen blev d dra t b-vik o köpa d sista för cupen.sen vid kvart i tre ungefär drog vi t eskilstuna där cupen va !

när vi kom fram åt vi sen  blev d match. behöver nt ta upp hur d gick://

Sen blev de tbx o blåsa upp luftmaddrasser o allt. sov mellan Rebecka o Jennie första natten...:((( OCh ajg som är så klumpig sparkade såklart i min J*vla hockebag som älskling säger (A) så min fot är helt fuckt upp..d är en stukad tå elr en spricka elr ngt :P men sts..

sen upp kl sju på lördagen för att spela match kl 9.00 , de blev förlust för helltons del:(

sen hade vi en till match kl 11.00 ,o i den blev d 10-10 ,:)blev as peppad av älskling före 11.00 matchen (yy) ÄLSKAR DIG!

sen en till kl 13.00  förlust igen :( <3

Sen tyyp drog vi t förläggningen , o duscha o skit..sen fixxade jag o ebba oss sen drog vi o åt. tacos. sen till hemköp o köp godis,& dricka...hahahha när jag o ebba skulle köpa våran monster  ,trodde jag att vi blev lurade för vi frågade en som jobbade på hemköp om d va åldersgräns på energidryck o hon ba: Nej. o sen direkt efter DOG HON AV SKRATT så vi vågae nt ta ngn men sen frågade vi i kassan o då fick vi våran monster (a)

sen gickvi o kolla på Hellton 1 match , kmr nt ihåg om dom vann.el förlora..

sen tbx t förläggningen igen. o då fick jag äääääääääääääntligen komma in på internet. o jag visade ebba kvarnström e text som Hampus(älskling) hade skrivit t mig, o haha, hon fick gåshud, kan lägga upp den texten sen ! .<3

sen tyyp bara. chilla vi vid datorn o prata md hampus, och ebba tkr han pratar roligt..haha :p men ibland hör faktiskt inte ens jag vad han säger så (a) MEN JAG ÄLSKAR DIG MEST HAMPUS ! <3

16/9-10 (L)

aja...orkar nt berätta om dagen förutom att ebba ahl är tyyp cp (AAAAA) <3

OCH ATT EMMA FORSELL ÄR FINAST I MINA BOLLAR :pPpPpP <3

ÄLSKA ER TJEJER , ebba kvarnström & ebba ahl .bättre vänner får man leta efter.<3

 nu ska jag packa upp min JÄVLIGT DUMMA HOCKEYBAG :((


/ emmaagraahn:*



Av Emma Grahn - 17 september 2010 12:25

heeej kom pres hem från skolan ska ba pacak klart sen drar jag t b-vik o köper saker (A) som sknas för cupen (Y) jag kmr somsagt nt att ha möjlighet t att blogga under helgen :( <3

men ni får ha d bäst under helgen för d SKA VI HA TJEJOR (YY) <3


IF HELLTON !!! <3

16/9-10 (LL)


/ emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 16 september 2010 20:40

sry nt hunnitblogga fullt upp md läxor o skit..:(

skola idag ! fik besök av VF idag:)) o blablabala...

sen när jag kom hem va jag tvungen att gå tbx t skolan . o hämta mina mjukisbyxor :(( kan ju nt åkautan dom  imorgon ;)

vid skolan träffa man rebecka,  söta kemal, o ngn mer :P <33

 

SEN BLEV D B-VIK MD MAMMI ♥

  tofsar , o hårnålar..ett måste för cupen .. 19.50 st på H&M   skor...ah ska v gå in på de jaa.jag har ju cup imon..oh jag somär så smart har tappat bort en av mina handbollsskor så jag var ju lxm tvungen att köpa nya (A)    stadium, 999 kr BILLIGT (Y)  

en stickad tröj från gina , 199 kr ,

fick allt av mammi (L) tack !

 

 

SEN SÅ HAR JU JAG FÅTT ETT PAKET OXÅ (Y)     

fick ba suddiga bilder men ag ääääääääääälskar mina UGGS !!<3

 

NEj nu måste jag packa klartför imorrn. puss !

 

/emmaagraahn:**

Av Emma Grahn - 15 september 2010 22:10

  


Vad kan det vara i mitt paaket från min älsklingssida http://have2have.se. `? (a) <3

bild på vad jag fåt kmr imorr :DDDDD<3

Godnatt alla söta lläsare mst sova ns jag nt kmr försent t skolan imorrn oxå(Y)<3


/emmagraahn:*

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards