emmaagraahn

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emma Grahn - 5 september 2010 21:19

Imorgon blir skola igen..  

men en sak äe ganska kuul !

att kl halv 10 imorgon ska jag o sSanna möta upp en ny tjej som ska börja i våran klass ! OCH!

hon flyttade hit från england för ca 1 vecka sen..o hon kan ba prata engelska så vi kommer nog prata VÄDIGT mke engelska i skolan dom första månaderna   

lite pirrigt HAHA !   

men jag bloggar nog innan jag drar t skolan imorn,då ska ja försöka ta o lägga upp en dagens OUTFIT, o FACELOOK , men d får vi se <3


http://lillanikkii.blogg.se

läser hennes blogg varje dag, så sjukt fin ! <3

/emmaa


Av Emma Grahn - 5 september 2010 11:31

blev liseberg igår..gick upp kl 7 för att duscha osv. sen kl 8. åkte vi t gbg !

vi va framme vid liseberg  ungefär 20 i 11 o d öppnade 11 ;)

sen blev d direkt till balder sen kanonen . sen äta sen träffade jag josefin där oxå så vi åkte lite tsm , hahaha !

först åkte vi uppskjutet  sen typ uppswinget,o då hade josefin dött en förtidig död ^^

sen åkte vi colorado ,

Jag försökte typ hela dagen att få md josefin i kanonen men hon vågade inte :((

så vi gick o åkte colorado igen. då vare ngr kilalr framför oss i kö'n o dom klodde som två ah .. Gissa vilka vi hamnar md i samma sån där " båt" jo då hamnar vi md dom där två killarna , haha ^^

Jag satt typ o pratade md den ena  & då får jag en j*vla vatten stråle RÄTT I ANSIKTET, o jag som va så smart hade inte vattenfast mascara heller , DUKTIGT !

sen vid 17.00 tyyp skulle ja gå GASTEN   ! md mamma , pappa o anton ,

så vi gick d md nåra mer o MAMMA ! hamnade först i ledet haahahahhaha ! hon vågade knappt gå så vi fick butta fram henne ^^

jag tror jag skrek öronen av henne FYYY ! jag ska ALDRIG MER GÅ D DÄR LÄSKIGA SAKEN :SS

d kom ju gubbar överallt o ba hoppade fram o skrämde oss , HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !

sen så skulle man typ gå på ngn bro som snurrade. o då va jag as nära på tt dra mig för d kom en gubbe o skrämde oss precis på den oxå :(

JG SÄGER BA DET ! JAG KOMMER ALDRIG MER GÅ DÄR !

sen d sista vi gjorde gick vi runt o spela lite o jagg vann n liten rosa hund (NÖÖJD) haha ^^

orkar nt berätta mer...ÄLSKAR GÖTEBORG!    

killen i blått va rätt gullig , hah, (A) <3

/ emmaa

 

 

 

 

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards