emmaagraahn

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Grahn - 26 september 2010 11:01

   hejjssaan.

Vaknade precis ,  ska duscha snart sen vene jag va d blir.. slappdag ? (a'

 

dagen igår...asso uuu va mysig hanääär " <3

/emmaagraahn.:*

 

Av Emma Grahn - 25 september 2010 22:48

tjaaa.

 

har pres kollat klart på sommaren md Göran, nu ska jag checka ngn mer film vne vilken än... +  tjocka mig md chips (aa'

 

ÄN EN GÅNG AR MIN DAG VARIT DEN BÄSTA I MITT LIV !

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 25 september 2010 17:03

hejjsaan.

 

blev att gå upp halv 8, för att fixa sig o dra t kil o spela match, vann md 19-5 elr ngt.:DD

sen skjutsa mamma mig t ilanda o jag kolla på en fotbolls match,FRÖS IHJÄÄÄL !

sen blev d att gå hem till väärldensbästakille, (yy'

snacka sen checka vi TV ,, sen  drog jag hem :((((((( (L)
men jag ääääälskar dig !

finns ingen gulligare killle JAG LOVAR !

 

ja...imorrn blire nog bara slappdag hemma,^^

 

HAR HAFT VÄRLDENS UNDERBARASTE DAG MD DIG ! (YYYY) <3

 

 / emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 24 september 2010 19:38

hejjsan.. blev forskar fredag md skola idag.,där träffade jag söötnosen, OCH DENNA GÅNG SÄGER JAG INTE VEM !

ba några som vet ^^

(dom jag äälskar mest ) '

 

sen efter blev d gå t sunstad o spela handboll, vi vann md 32-4 (YYY)

as bra spelat idag tjejer ! :))

kännde mig t.o.m nöjd förmin insats idag (aa) ;$

 

men innan matchen gjorde jag en sak som nt v så lätt att glömma...!

men nu äre glömt..

 

 

/emmaagraahn:*

 

 

Av Emma Grahn - 24 september 2010 07:30

Heejjsaan !    stan md klassen idag blire..ngn forskarfredag elr vare va:pp

 

 jag o elvira tar bussen kl .09.04, till stan sen går´jag o köper frukost där :$

Sen möta upp klassen 9.45 på torget -.- !

mu ska jag fortsätta fixxa mig o,så.<3

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 23 september 2010 22:20

GODNATTTTT !

har pres duschat ska ba göra flääätor i håret sen sooova,

oh jag älskar  min beeebis mest av allt !:DDD´(L)

  

ska jag klippa lugg igen ?:))

/emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 23 september 2010 20:02

HEJJ ,

blev att dra t stan md elvira förut fixa kod t bankkortet :p

sen shoppa v lite  ,men ska shopppa mer imorrn ! :))))))))))

 

MEN JAAG VILL MD TILL NORDEN CUP  md handbollen, ska nt d :(((

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn !! :@@@@@

 

nu ska jag packa o skit för imon ! (nn'

FAST VI HAR HANDBOLLSMATCH IMORRN , GILLAAA (Y)

älskar verkligen hadbollen nu  !!!

 

 

/ emmaagraahn:*

Av Emma Grahn - 23 september 2010 13:22

haha nu ska pumpa gästblogga

emma sitter och dunkar musik och skriver om nordkorea & då tänkte jag gästblogga lite  , idag har vi haft engelska, matte,svenska, no, och sen so.

sen ska vi ha mentor tid och klassråd.

 

en gammal bild på emma när hon va typ 6 år . jätte söt. :)

 

/ pppppumpa

 

  

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards