emmaagraahn

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Emma Grahn - 9 oktober 2010 18:22

 hejsan, :pp

 

nu tror jag att mamma och pappa är hemma och fixxar klart i mitt rum & eftersom dom läser min blogg kan jag ju skriva här att jag äter hos elvira sen checkar vi film här och myser (L)

pusspuss ;))

och älskling har jag inte fått svar än hur det har gått för dom under dagen :s

 

/ emmaagraahn :*


Av Emma Grahn - 9 oktober 2010 13:16

hejsaaan,

nu ska jag  duscha sen blir det IKEA , & äta där o tyyp köpa saker, ska ju fixxa till de i mitt rum md kuddar,tyger,tavlor m.m ;DDD <3


 kommer bilder på allt sen :D


/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 9 oktober 2010 12:25

Hejjsan, !

jag har väl berättat att våran underbara klass har en blogg ?

Hultsbergsskolanklass7a där har ni den :))

 & dom två första veckorna kommer de vara jag och elvira som k blogga i den (L)

men vi vet inte vad vi ska skriva i den , Inger sa tyyp att vi skulle skriva om hur de var att vara  en tjej/kille som går i 7an :pp

men ni kan gäna komma md förslag :)

 

/ emmaagraahn :*

Av Emma Grahn - 9 oktober 2010 11:54

vaknade för tyyp en timme sen, & vet inte vad jag ska göra idag ;s

ingen hockey för mig idag iaf , & tyyp alla tjejor har fotbollsavslutning & älskling har cup :( <3

men han får llycka t på cupen & tjejorna får se  till o inte få för mke blåmärken ;) haha  !

nej nu ska jag gå o duscha , puss !


 / emmaagraahn:*  

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards