emmaagraahn

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Emma Grahn - 23 oktober 2010 15:25

elvira,jag älskar dig bästavän <3

vi har dom bästaste & oslagbaraste minnena tillsammans

nu kommer det lite bilder från våra resor tillsammans,& bbara vanliga dagar ! (pinsamma bilder på mig kolla hur jag såg ut , )

  handbollspil (A)(A)   guuuud va SMÅ ! :D   haha     snygg vare ja (Y) 

  Plugge?! Naj... Semesta ! (gotländska)

KLÖÖÖÖÖMPIG ! skulle kasta upp min handduk på land &det blåte men de tänkte nt ajg på så den flög i tbx ;)

HAHHAH , det är jag , :p

 

elvira försöker tryck ner mig fö att få va md på kort haha ! 

   

hah de därär första dagen i mallis, glömmer det alri , elvras mamma ba : Emma?! har du en neger pappa eller  ;o     

kolla va brun jag är lxm ... 

  kolla min & eliras kompis tofs, hhah ! <3

elvra gumman , vad tänker du på här då ?    ^^

  

här har man kul ! :)

 

hahha, har många mer bilder  men orkar nt , :ppP

Av Emma Grahn - 23 oktober 2010 14:55

kom hem för ett tag sen , har varit och kollat när lillebror spelade hockey, sen blev de hem t farmor och fika sen hem , nu sitter jag här och redigerar lite bilder, sen kommer elvira och hon slaggar här inatt (Y) <3

så kommer vara lite social md henne , nt datorn så mkä ,<3

och sen blir det ju stockholm md henne på höstlovet , bäst kommer vi ha det, sen direkt när jag kommer hem där irån typ ska vi åka till gotland och fira mormor som blir 60år! <3

då hoppas man att man får träffa oliver som jag inte träffat sen i höstas ,

 

sen kommer jag lägga upp lite gamla bilder, shiit hur jag har förändrats asså !! ;o

på lxm ba ett år ,

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards