emmaagraahn

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Dag 4 - min kärlek

Av Emma Grahn - 20 december 2010 09:14

Min Kärlek !

 

de va kärlek vid första ögonkastet
du fick mig känna så det va stunden som fick mig
att inse att livet var menat för oss två
och om jag ska va ärlig,har jag inte känt den känslan
förs jag träffa dig och om min dröm är rikgit så
vill jag att vi tar det väldigt försiktigt



jag orkar inte med ngt svek , för jag klarar inte av de
för jag har växt ifrån det
jag hoppas du förstår mig
vad jag behöver nu ?
ja, jag behöver din närhet ,& jag ivll bara ha dig ,
din kärlek,dina kramar,dina kyssar , allt


du tar mig från en värld med svek, hat ,besvikelse,sorg
till en värld full av Kärlek, glädje , lycka !
du tar mig till en ny värld.


ddet är du som får min nya värld att snurra , den snurrar
snabbare och snabbare för oss två !


jag gör allt för dig , du e den enda jag vill ha .
detta är rätt för oss , de kan bli vi !
vi har gett oss en chans ,det gjorde vi helt rätt i !



dina fina ögon bländar mig , ett hjärta av guld ,
ett leende som lyser all väg .. det ändrar mitt beetende
och när en kille ändrar mitt beetende , är jag kär !
jag bbara ser att allt jag vill ha finns hos dig !
men jag bara undrar ,är jag den rätta för dig då ?

kan du svara på det .. !


jag bara vill ha dig vid min sida nu !!
tänker på dig 24/7 , när mina ögon sluter ,
är det dig som jag ser ..
du är med i varje dröm jag har


Jag hoppas av mitt allt att du fångar mig i din famn ,
när jag faller för dig !
när jag en dag kommer bära ditt efternamn , då har min
största dröm gått i uppfyllelse
vill bara känna lycka och vara älskad till graven ,



Nu vill jag att du tänker efter & följer ditt hjärta !
tänk om jag är den rätta ?!
lova att inte släppa mig .. du är killen jag drömmt om länge



det är som ett pokerspel , jag har lagt mig det är bara du kvar.
jag vill att du ska veta , korten jag la ,stannar där på bordet
föralltid , korten är min känsla för dig !



det jag har nu är en känsla , en tanke, en jävligt stor vilja
att vinna ditt hjärta gubben <3
jag vill ha dig här nu , för jag ee så käär


jag minns varje sekund med dig , inte glömmer jag minnen med dig
ALDRIG !


Jag älskar dig ♥


ja texten har jag skrivit själv !

men inte första delen ,den är tagen från söder-du snurrar min värld !


du vet vem du är om jag skriver namnet vet jag att det kommer få konsekvenser !

men mina närmaste vänner vet : )

och han & hans jäätte dumma kompisar ( elr ah en av dom :p )

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Grahn - 6 februari 2011 14:03


Jag ser att det är 10 tal styckna som kollar denna bloggen om dagen ..  så kolla min nya istället !   http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn.blogg.se  http://emmaagraahn...

Av Emma Grahn - 7 januari 2011 19:37

NY BLOGG !!!     HTTP://EMMAAGRAAHN.BLOGG.SE       KOMMENTERA.FÖLJ.SPRID ! ...

Av Emma Grahn - 6 januari 2011 14:48

ska sitttta med en ny design nu i efm... !

Av Emma Grahn - 6 januari 2011 14:14

hej alla söta bloggläsare ! :) Idag skulle jag egentligen varit med felix , men blir inte så    blir nog imorgon istället , vet inte än    duschade när jag vaknade , sen kom dom andra hem ,dom hade varit o bofors / borås ? jag ven , ah iaf ...

Av Emma Grahn - 5 januari 2011 12:53

mamma körde oss till buss stationen typ 7.40 vi gick o köpte buss biljetter , sen medans vi väntade på bussen körde vi sanning & konka haha. sen typ flumma jagoch elvra lite på bussen dit :) sen fick vi stå ute ! i 20 minoch vänta på att dom skul...

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards