emmaagraahn

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Emma Grahn - 19 december 2010 21:54

Min första riktiga kärlek !

som alla säkert vet så var det ...

Dennis Eriksson ;$

han flyttade till huset snett emot mig..typ 2 månader innan vi skulle flytta ..första gången vi typ prata började jag gilla honom .. varje söndag kväll hans mamma skulle hämta honom gick jag ut med hunden så jag träffade han ^^

sen efter typ 2 veckorblev jag stöööört käär !

hihi :)

sen typ .. följde jag med dom till badhuset , då tyckte jag inte om honom längre ;/

sen blev jag tsm med hans bästavän emiiilwarberg...sen ah...:P

Av Emma Grahn - 19 december 2010 19:56

Min Bästavän !

 

har ett par bästavänner.. men den allra närmaste är ju såklart !

Min alldeles egna ,

MajaElviraEklundRamböl :)

 

hur lärde jag känna henne egentligen ?

Jo.. vi började samtidigt på hultsberg :)

vi pratade knappt i "nollan " ettan ..:p

men sen i tvåan började vi prata , och vi började va lite smått ,

sen efter några månader , va vi 24/7 stämmer det elvira ?! ;))

vi håller fortfarande ihop :)

har gjort det i ca : 5 år nu :DD

är väldigt ofta , vi är ju ovänner ibland oxå .. hahah ska vi ens prata om det ?

t.ex i femman , När Du,Jag & Nelly bråka ;)

det handlade om att

jag och nelly säger till dig att läkerol är godis och inte halstabletter lxm fatta va töntigt -.-

tur att man växer ifrån sånt ! ;)

alla våra minnen tillsammans , jag glömmer inte ett enda !

så jävla bäst , ska nämna dom bästa ..

när vi sov i husvagnen för typ 2 år sen ^^

de va bäst , när Cissi & Adam försökte skrämma oss ,

ni lyckas inte som spöken iaf ^^

på min födelsedag för några år sedan ;)

när du fick värsta ADHD , för ett tv program :s

på gotland , i sälen , ja ..ska jag skriva allt tar det år !

OCH idag , du får ryck på mig för att jag säger att du skämtar..och så glöm inte att jag stänger av mobilen inatt lilla gumman ;) <3

 

Men vi håller fortfarande ihop de är det viktigaste !

har gått i samma klass alla år ! (y'

Under dom 4:a första månaderna på 2011 kommer vi ju ha ett

väldigt stort äventyr !!:))

 

Varje år dagen före julafton är ju ox¨ett minne ..

gör samma saker varje år ;o

spelar Eyetoy ^^

 

bästavän jag älskar dig ! <3

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards