emmaagraahn

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Emma Grahn - 28 december 2010 16:00

nu ska ba mamma & pappa komma hem sen drar vi & hämtar lillebror , sen åker vi t farmor & farfar ... :)'

skriver mer sen när ajg kommer hem .. messa ?;p

Av Emma Grahn - 28 december 2010 12:38

MNA DRÖMMAR & FRAMTIDSPLANER !

 

 

som alla säkert redan vet så vill / komme jag& Oliver att flytta till England eftersom han kommer att spel i Arsenal & bli världsbäst , bättre än messi(a)

  barnr väl någon gång ox:pp ,

och jag vet faktiskt inte vad jag vill jobba som,

men det är två saker som ajg funderar på

ch det är inga vanliga jobb ska jag säga;o

men lixom o man ska gifta sig med världens bästa fotbollsspelare lär  inte behövas :))

 

men nu kommer jag inte på så mke  mer :)


Av Emma Grahn - 28 december 2010 12:22

Igår blev det bio med Elvira , vi kollade på easy A ,

den va väl bra :)

men sen när man kom hem fick jag reda på nått som inte va så jätte roligt ,

det tog mig väldigt hårt & jag tyckte väldigt synd om 3 personer som står mig väldigt nära:(



i nästa inlägg ska ja skriva om , MINA DRÖMMAR / FRAMTIDSPLANER :)

Presentation♥


hejjsan !
jag heter emma victoria grahn, föddes den fjortonde agusti nittonhundranittiosju på karlstad bb i värmland,här kmrjag skriva lite om min shopping, vänner,fritid, & mke mer :*

Fråga mig♥

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar♥

Arkiv

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards